Politica de retur

Dupa lansarea comenzii de pe site-ul www.flishop.ro, un reprezentant al FLI INSTAL SERVICE SRL te va contacta telefonic pentru a-ti confirma disponibilitatea in stoc a produselor dorite si pentru a te informa cu privire la toate detaliile de plata/transport/livrare.

Produsele comandate si inscrise in confirmarea de comanda / factura proforma trebuiesc achitate prin ordin de plata/ ramburs.

1. in termen de maxim 3 zile lucratoare in contul bancar al FLI INSTAL SERVICE SRL numarul
RO63 INGB 0000 9999 0373 7478, deschis la Banca ING Bucuresti.
Confirmarea efectuarii platii (copie a extrasului de cont / ordinului de plata) te rugam sa o trimiti prin e-mail la comenzi@fli.ro


2. Ramburs
Livrarea comenzii, pentru produsele existente in stoc, se realizeaza intr-un interval de 24h - 48h .
Pentru produsele care necesita o comanda la producatori si nu sunt existente in stoc, livrarile sunt confirmate telefonic beneficiarului.

Pentru alte informatii referitoare la modalitatile de livrare a comenzilor va puteti adresa la numarul unic 021-2011114.

Impreuna cu transmiterea confirmarii de comanda / proformei, vei fi informat si asupra timpului de livrare al produselor comandate. Ne rezervam dreptul de a intarzia sau anula livrarea produselor, daca aceasta nu poate fi onorata din motive independente de noi.

Orarul normal de livrari este intre orele 8.00 - 17.00 (Luni -> Vineri), exceptiile putand fi cauzate de conditii meteo nefavorabile, alte cazuri de forta majora sau decurgand din vointa partilor.
Produsele solicitate trebuiesc achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea (daca s-a optat pentru plata transfer bancar). Pretul final pe care il vei plati este format din pretul produsului si eventualele cheltuieli de expeditie si/sau incasare (cont colector).

Un reprezentant al FLI INSTAL SERVICE SRL te va contacta telefonic sau prin e-mail dupa intrarea banilor in cont si-ti va confirma detaliile de livrare.
Pentru comenzi cu valoarea de minim de 350 RON (TVA inclus) livrarea se va face gratuit in zonele in care curierii nostri nu percep taxe suplimentare pentru Km exteriori.

La comenzile cu valoare mai mica de 350 RON (TVA inclus) se percepe o taxa de livrare de 24 RON, care este inclusa in factura Dumneavoastra.

In cazul expeditiilor in afara retelei Fan Courier Express se adauga 1 RON/KM (TVA inclus) pentru fiecare KM efectuat intr-un sens. Taxa de ramburs la plata numerar (aplicabila celor care au ramburs la livrarea ): 6.5 RON cu TVA inclus (cont colector). Reteaua de localitati unde Fan Courier Express nu percepe taxe suplimentare este disponibila pe site-ul :
http://www.fancourier.ro/tools/retea/localitati-deservite-fara-km-suplimentari

Imediat dupa receptia produselor comandate, te rugam sa inregistrezi pe Avizul de insotire marfa /AWB primit de la firma de curierat orice discrepanta descoperita la descarcarea acestora cu privire la integritatea marfii si modului de ambalare. Totodata, in maxim 24 de ore de la data receptiei produselor comandate, aceste discrepante se vor semnala si telefonic catre FLI INSTAL SERVICE SRL la numarul unic 021-2011114 sau la email comenzi@fli.ro

Produsele deteriorate (interior sau exterior ambalajului) vor fi preluate de catre FLI INSTAL SERVICE SRL, pe cheltuiala sa (doar daca sunt specificate mentiuni pe avizul de insotire/AWB-ul care insoteste marfa)

In cazul in care exista stoc disponibil, FLI INSTAL SERVICE SRL iti va livra noi produse corespunzatoare, in termen de maxim 14 zile lucratoare de la data semnalarii discrepantelor mentionate anterior. Pentru produsele ce nu se afla in stoc, FLI INSTAL SERVICE SRL iti va comunica telefonic si/sau prin email termenul aproximativ de livrare. FLI INSTAL SERVICE SRL este raspunzatoare in toate situatiile pentru viciile ascunse ale produselor in conditiile prevederilor legale aplicabile. In cazul in care, cu ocazia livrarii, observi ca nu corespunde cantitatea produselor livrate cu cantitatea produselor comandate si mentionate in factura fiscala, te rugam sa mentionezi acest lucru in Avizul de insotire al marfii/AWB si FLI INSTAL SERVICE SRL va livra cantitatea lipsa de produse in termen de max 14 zile de la semnarea acestui Aviz/AWB

Factura de marfa va fi expediata de la sediul FLI INSTAL SERVICE SRL impreuna cu produsul comandat.Garantia pieselor se acorda in baza facturii fiscale si incepe din ziua vanzarii, doar cu conditia ca piesele de schimb sa fie montate de catre firma autorizata ISCIR si respectarea prescriptiilor de montare, punere in functiune, utilizare, intretinere depozitare si transport.
Declaratia de conformitate si garantie este evidentiata pe factura fiscala (verso).

In cazul in care produsele nu se pot livra, poti cere returnarea imediata a sumelor incasate deja de FLI INSTAL SERVICE SRL dar nu si alte despagubiri. Valoarea maxima a obligatiilor companiei FLI INSTAL SERVICE SRL fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de FLI INSTAL SERVICE SRL de la acest client.

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte (sigilii) si documentele care l-au insotit : factura fiscala ). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire sau produsele care prezinta setari si instalari incorecte, produsele care au fost conectate la surse defecte sau la prize fara impamantare si produsele care s-au deteriorat in urma patrunderii de lichide, de metale sau substante chimice in interiorul componentelor nu prezinta subiectul garantiei, ele fiind respinse de catre departamentul de garantii si/sau interventii neautorizate etc.

Nu se pot returna produsele comandate on-line care sunt ridicate direct de la sediul/depozitul FLI INSTAL SERVICE. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, FLI INSTAL SERVICE are dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului neconform sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Produsele pot fi testate sau expertizate in laboratorul propriu, pe cheltuiala clientului la cererea vanzatorului.

Retine!!! Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate on-line si livrate prin curier, produsele care au fost ridicate de la sediul nostru sau livrate de catre societatea noastra direct la beneficiar prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta, intrucat prezenta fizica simultana a partilor anuleaza conditiile pentru contractul la distanta.

Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

FLI INSTAL SERVICE isi rezerva dreptul de a refuza returul produsului daca acest tip de produs a mai fost returnat de acelasi client.

Model de retragere

pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014)
Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.
- Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de
fax şi adresa de e-mail ale profesionistului]:
- Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul
referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*)
- Comandate la data (*)/primite la data (*)
(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.
- Numele consumatorului (consumatorilor)
- Adresa consumatorului (consumatorilor)
- Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe
hârtie)
Data :

Rambursarea sumei achitate:

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii FLI INSTAL SERVICE SRL de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.

FLI INSTAL SERVICE SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care FLI INSTAL SERVICE SRL. nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile de retur, in functie de optiunea dvs., puteti alege un alt produs sau rambursarea sumei platite pentru respectivul produs. In cazul inlocuirii produsului cu un altul de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

Pentru ale informatii legate de returul produselor aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari pe adresa de e-mail: comenzi@fli.ro si un reprezentant al FLI INSTAL SERVICE SRL te va contacta telefonic.